- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
پلیس: دستگیری ۲ عنصر نفوذی در تهران در پوشش خبرنگار
مهر: پلیس تهران از دستگیری دو فرد در پوشش خبرنگار به اتهام جمعآوری و ارسال اطلاعات مراکز حساس به شبکههای معاند خبر داد.
مرکز اطلاعرسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران پلیس اطلاعات فاتب با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری دو عنصر نفوذی شدند که در غرب و شمال تهران فعالیت میکردند و خود را در پوشش خبرنگار معرفی میکردند.
این افراد با سوءاستفاده از پوشش رسانهای، اقدام به جمعآوری و ارسال اطلاعات طبقهبندیشده مرتبط با مراکز حیاتی و حساس نظامی و اطلاعاتی کشور به شبکههای معاند نظام میکردند.
بر اساس اعلام پلیس، اهمیت دستگیری این عناصر با توجه به دادههای کشفشده و ارتباطات سازمانیافته آنها با عناصر داخلی و خارجی بسیار بالاست و در تأمین امنیت ملی و خنثیسازی تهدیدات احتمالی نقش تعیینکنندهای دارد.
تحقیقات اولیه نشان میدهد کانال ارتباطی امن این شبکه با اتاق عملیات خارج از کشور، از طریق اینترنت ماهوارهای و با بهرهگیری از تجهیزات استارلینک برقرار بوده است. دستگاه گیرنده استارلینک این شبکه نیز در جریان عملیات کشف و ضبط شد.
پلیس اعلام کرده است که تحقیقات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی سایر اعضا و شبکههای پشتیبان این افراد در دستور کار قرار دارد و روند بررسیها ادامه دارد .