- چه خوب که مجلس از مذاکرات با آمریکا ، کنار گذاشته شد/ محمد مهاجری
- چندپاره کردن مذاکرات بزرگترین تهدید پیش رو است
- معاون ترامپ: دنبال روی کار آوردن رضا پهلوی نبودیم
- نماینده پایدارچی به نیروهای مسلح: به اسرائیل حمله کنید!
- پزشکیان: هستم و لازم باشد دوباره میآیم
- مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم: چشم خمارو سیراب از نمنم بارون کن (ویدئو)
- تلاش تازه کیهان برای چالش در مسیر توافق ایران - آمریکا
- مشاور رئیس مجلس از یک انتصاب و تحول مهم خبر داد!
- علمالهدی: وصیتنامه رهبر شهید نزد پسرانش است؛ هیچکس را بهتر از آقا مجتبی نیافتیم
- فاضل میبدی: مخالفتها با مذاکرات مغرضانه یا جاهلانه است
ادعای تازه امارات در خصوص مقابله با حملات پهپادی
امارات در ادعایی تازه گفت که در 48 ساعت گذشته با 6 پهپاد مقابله کرده است.
امارات در ادعایی تازه گفت که در 48 ساعت گذشته با 6 پهپاد مقابله کرده است.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع امارات در بیانیه امروز خود مدعی شد که تحقیقات نشان میدهد که نیروگاه هستهای براکه با پهپادهایی که از عراق شلیک شده بودند، هدف قرار گرفته است.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.