- حمله آمریکا به قشم، سیریک و جاسک؛ سپاه و ارتش هم پایگاههای اردن و بحرین را هدف قرار دادند
- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
علی خضریان: مطلع شدم عراقچی برای مذاکره به نیویورک میرود، امیدوارم این خبر دروغ باشد!
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در یک برنامه تلوزیونی گفت: ما در موضوع تنگه هرمز قرار نیست با اینها وارد گفتگو و مذاکره شویم. این آنها هستند که باید پاسخ جنایتهایشان
را بدهند.
به گزارش خبرآنلاین: علی خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، که به پای ثابت برنامههای صدا و سیما تبدیل شده، در یکی از برنامه تلوزیونی که حضور داشته، گفت: من مطلع شدم از برخی از کانالهای خبری که در ارتباط هستم به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، که در موضوع تنگه هرمز، جناب آقای دکتر عراقچی قرار است سفری داشته باشند و مذاکرهای را با برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در نیویورک انجام دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: اولاً، محل جلسه به نظرم محل قابل تأملی است. امیدوارم این خبر غلط باشد و درست نباشد. اما اگر قرار باشد چنین جلسهای در نیویورک برگزار شود یعنی در خاک دشمن وسط جنگ، جلسه برگزار کنیم با کشورهای حاشیه خلیج فارس که اتفاقاً آنها در این موضوع خودشان به عنوان مبدأ تجاوز باید مورد بازخواست قرار بگیرند؛ این جلسه حتماً ما را در موضوع مذاکرات در نقطه ضعف قرار میدهد.
وی خاطرنشان کرد: ما در موضوع تنگه هرمز قرار نیست با اینها وارد گفتگو و مذاکره شویم. این آنها هستند که باید پاسخ جنایتهایشان را بدهند.