- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
- چه خوب که مجلس از مذاکرات با آمریکا ، کنار گذاشته شد/ محمد مهاجری
- چندپاره کردن مذاکرات بزرگترین تهدید پیش رو است
- معاون ترامپ: دنبال روی کار آوردن رضا پهلوی نبودیم
- نماینده پایدارچی به نیروهای مسلح: به اسرائیل حمله کنید!
- پزشکیان: هستم و لازم باشد دوباره میآیم
- مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم: چشم خمارو سیراب از نمنم بارون کن (ویدئو)
- تلاش تازه کیهان برای چالش در مسیر توافق ایران - آمریکا
- مشاور رئیس مجلس از یک انتصاب و تحول مهم خبر داد!
- علمالهدی: وصیتنامه رهبر شهید نزد پسرانش است؛ هیچکس را بهتر از آقا مجتبی نیافتیم
فرمانده ارتش پاکستان راهی تهران شد
فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان برای ادامه رایزنیها به عنوان میانجی میان تهران و واشنگتن و در ادامه تبادل پیام و پیشنهادات عصر روز جمعه راهی تهران شد.
فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان عصر روز جمعه برای دیدار با مقامات کشورمان در چارچوب میانجیگری میان ایران و آمریکا راهی تهران شد.
به گزارش ایسنا، فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان برای ادامه رایزنیها به عنوان میانجی میان تهران و واشنگتن و در ادامه تبادل پیام و پیشنهادات عصر روز جمعه راهی تهران شد.
شایان ذکر است سیدمحسن نقوی وزیر کشور پاکستان در این چارچوب از روز چهارشنبه در تهران به سر میبرد.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.