- حقوق خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی براساس احکام جدید واریز میشود!؟
- اعلام هزینه طرح ترافیک تهران در سال ۱۴۰۵ +ساعت و تخفیفها
- ادامه ریزش قیمتهای طلا، دلار، طلای ۱۸ عیار، یورو و سکه امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵
- ابهامات اجرای متناسبسازی بازنشستگان تامین اجتماعی؛ چرا افزایش حقوقها کم بود!؟
- اعتراض به حذف کمک معیشتی و بیتوجهی به عائلهمندی، حق اولاد و مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی
- دلیل عدم پرداخت مبلغ حفظ قدرت خرید در سال ۱۴۰۵ به بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ پاسخ سازمان
- قیمت انواع نقره امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ (شمش، گرم و اونس)
- قیمت سکه پارسیان امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ در سوتهای مختلف +جدول
- ریزش قیمت دلار و دینار عراق امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵؛ ترون، ریپل، تون کوین و ارز دیجیتال چند؟ +جدول و جزئیات نوسان
اطلاعیه درباره فیش حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان فعلا مقدور نیست .
نواندیش: سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان فعلا مقدور نیست .

اخبار مرتبط: تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر برای افزایش حقوق +عکس
براساس این اطلاعیه، با توجه به انجام فرایندها و اقدامات فنی مربوط به آمادهسازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه از طریق سامانههای الکترونیکی در شرایط خاص اینترنت کشور، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان فعلاً مقدور نیست و زمان آن متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۳ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
آیا «اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه از طریق سامانههای الکترونیکی در شرایط خاص اینترنت کشور،» فقط برای بازنشستگان تأمین اجتماعی است. فیش حقوقی سایر بازنشستگان صادر و منتشر شده است.قدیمیها میگفتند «بهانه ... ریغو، نون جو است».
از بکار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید . بعد سه ماه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی محاسبه و پرداخت نشده چون آدم نیستند فقط لشکری و کشوری آدمند توهین بیشتر از این داریم. خدا را شکر همه مسئولین و دست اندر کار عدالت عدل علی دارند و همه شون بهشتی هستند خدا را شکر جایی در جهنم ندارند!!!!!!!!
دولت و مجلس و هزاران جلسه انجام شده و در سال 1404 تصویب کردند که شصت درصد افزایش باضافه تورم سال 1405 توی پرداختی فروردین اجرا شود و تمام بازنشستگان دولتی و ارتشی افزایش و قانون توی فروردین دریافت کردند ، حالا صبحت کامل از ورشکستگی کامل میگن و این پرداخت نشدند در ماه های فروردین و ارديبهشت به همین دلیل هست و بدتر از آن خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی جوابگو نیستند و مسئولین بیمه گذار از بدهی بالا تامین اجتماعی دارند نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.
