- حمله آمریکا به قشم، سیریک و جاسک؛ سپاه و ارتش هم پایگاههای اردن و بحرین را هدف قرار دادند
- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
هلاکت یک فرمانده ارشد اسرائیلی در حمله پهپادی حزبالله
جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه با حملات پهپادی خود موفق شد از دشمن صهیونیستی تلفات بگیرد.
جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه با حملات پهپادی خود موفق شد از دشمن صهیونیستی تلفات بگیرد.

به گزارش فارس، رسانههای صهیونیستی اذعان کردند در جریان حمله پهپادی حزب الله به جنوب لبنان، یکی از فرماندهان صهیونیست کشته شده است.
این منابع خبر دادند یک خلبان جنگنده نیروی هوایی اسرائیل که فرمانده سابق در این رژیم بوده، در اثر هدف قرار گرفتن با یک پهپاد در جنوب لبنان کشته شد.
به گفته این منابع، پهپاد انتحاری حزب الله،ساعتی پیش یک خودروی نظامی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد که این صهیونیست هم در آن حضور داشته است.
در پی این عملیات موفق نیروهای مقاومت لبنان، یک نظامی دیگر هم به شدت زخمی شده و وضعیت وی نیز وخیم اعلام شده است.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.