- آخرین قیمت طلا و دلار امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵؛ طلای ۱۸ عیار، درهم و سکه صعودی شدند
- اطلاعیه مهم درباره اختلال بانکهای ملی، تجارت و صادرات؛ آخرین وضعیت سپردهها، تراکنشها و اطلاعات مشتریان
- آغاز واریز مستمری خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی؛ افزایش حکم اعمال شده!؟ +نحوه دسترسی به فیش حقوقی
- قیمت نقره امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ (شمش، اونس و گرم): نوسان!
- قیمت انواع سکه پارسیان امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ در سوت های مختلف +جدول
درخواست افزایش «حق مسکن» و «بن خواربار» بازنشستگان تامین اجتماعی متناسب با تورم
بازرس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با قدردانی از پیگیریهای کانون عالی بازنشستگان و همکاری سازمان تأمین اجتماعی در خصوص افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ افزود: افزایش مستمریها بر اساس مصوبات شورای عالی کار و در چارچوب مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی، اقدامی مثبت و قابل تقدیر است.

به گزارش عصر خبر: بازرس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور با تأکید بر اینکه «حق مسکن» و «بن خواربار» جزو حقوق مکتسبه بازنشستگان است، خواستار افزایش این مزایا متناسب با شرایط اقتصادی و نرخ تورم شد.
مصطفی آراستهمهر با اشاره به اهمیت مزایای جانبی در معیشت بازنشستگان اظهار کرد: حق مسکن و بن خواربار نهتنها از منظر قانونی بهعنوان بخشی از حقوق حمایتی بازنشستگان شناخته میشود، بلکه در شرایط اقتصادی فعلی نقش تعیینکنندهای در جبران هزینههای زندگی این قشر دارد.
خبرجدید: احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی کی صادر میشود؟ انتقاد از تاخیر صدور فیش حقوقی
درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از هیات امنا برای افزایش کمک هزینهها و حق مسکن ارائه شد
وی در ادامه با قدردانی از پیگیریهای کانون عالی بازنشستگان و همکاری سازمان تأمین اجتماعی در خصوص افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ افزود: افزایش مستمریها بر اساس مصوبات شورای عالی کار و در چارچوب مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی، اقدامی مثبت و قابل تقدیر است.
آراستهمهر با اشاره به جزئیات افزایش حقوق گفت: در نشستهای اخیر میان سازمان تأمین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان، مقرر شده است مستمری حداقلبگیران ۶۰ درصد و سایر سطوح ۴۵ درصد بهعلاوه مبلغ ثابت یکمیلیون و پانصد هزار تومان افزایش یابد که این تصمیم گامی مهم در جهت بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان محسوب میشود. با این حال، وی نسبت به وضعیت مزایای جانبی ابراز نگرانی کرد و گفت: در خصوص افزایش «حق مسکن» و «بن معیشت» برای سال ۱۴۰۵، تاکنون موضع روشنی از سوی سازمان تأمین اجتماعی اعلام نشده و حتی زمزمههایی درباره ثابت ماندن این مزایا در سطح سال گذشته به گوش میرسد که موجب نگرانی جدی بازنشستگان، بهویژه حداقلبگیران شده است.
بازرس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به فاصله قابل توجه میان حق مسکن بازنشستگان و کارگران شاغل تصریح کرد: در حالی که حق مسکن کارگران در سال ۱۴۰۵ به حدود سه میلیون تومان رسیده، کمکهزینه مسکن بازنشستگان در حدود ۲۷۰ هزار تومان باقی مانده که این شکاف، نیازمند بازنگری فوری است.
وی تأکید کرد: کمکهزینههای مسکن و معیشت، بخشی از حقوق قانونی و مکتسبه تمامی بازنشستگان و مستمریبگیران است و نباید از افزایش متناسب با تورم باز بماند، بهویژه برای حداقلبگیرانی که با مشکلات جدی معیشتی مواجهاند.
آراستهمهر در پایان خاطرنشان کرد: بازنشستگان انتظار دارند سازمان تأمین اجتماعی اقدامات لازم را برای افزایش مزایای جانبی انجام داده و در مصوبه نهایی هیأت دولت، افزایش حق مسکن و بن معیشت نیز لحاظ شود تا این ارقام از حالت نمادین خارج شده و متناسب با واقعیتهای اقتصادی کشور اصلاح شوند. وی ابراز امیدواری کرد: با تصمیمگیریهای نهایی، در احکام خردادماه شاهد افزایش واقعی و در شأن بازنشستگان و مستمریبگیران باشیم.
اختلاف طبقاتي بین بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان دولتی و ارتش خیلی زیاد شده و هیچکس جوابگو نیست
و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۰ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
تاریخ : ۴ - خرداد - ۱۴۰۵بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی ۵۲ ماه و ۴ روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
شرم آور و تاسف بار است امروز دوشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ ست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال ۱۴۰۴ الی فروردین ماه سال ۱۴۰۵ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال ۱۴۰۴ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۵ خود انتقاد کردند. تا این لحظه (۱۱:۵۹ صبح روز دوشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۵ ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
حجتالاسلام جناب آقای علیرضا سلیمی عضو هیئترئیسه مجلس شورای اسلامی
آقای مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ! لطفا درباره تاخیر در مورد کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از شهریورماه سال ۱۴۰۴ الی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۵ ماه توضیح دهید
چرا «کمک هزینه خواربار و سایر رفاهیات مناسبتی های» بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون افزایش پیدا نکرد؟
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۲ ماه و ۴ روز از سال گذشته ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست! و این در حالی است که افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال ۱۴۰۴ در رسانه های رسمی اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال ۱۴۰۵ برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده است
۲ ماه و ۴ روز از سال گذشته ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست! و این در حالی است که افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال ۱۴۰۴ در رسانه های رسمی اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال ۱۴۰۵ برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده است
ما ۳۰ الی ۳۵ سال سابقه کار با حقوق و مزایای کارگری بازنشسته شده ایم ولی اما متأسفانه عیدی ما بازنشتستگان کارگری را هر سال با عیدی کارمندی پرداخت می کنند چرا؟عیدی بازنشستگان به اندازه کارگران محاسبه شود
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار پرداخت عیدی کامل کارگری برابر با دو پایه حقوق شدند.
مبلغ عیدی کارگران هر سال دو ماه است/ ولی اما متأسفانه مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری کافی نیست
پرداخت عیدی کارمندی به بازنشستگان تأمین اجتماعی تخلف است.
۲ ماه و ۵ روز از سال گذشته ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست! و این در حالی است که افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال ۱۴۰۴ در رسانه های رسمی اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال ۱۴۰۵ برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده است و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۱ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟