- حقوق خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی براساس احکام جدید واریز میشود!؟
- اعلام هزینه طرح ترافیک تهران در سال ۱۴۰۵ +ساعت و تخفیفها
- ادامه ریزش قیمتهای طلا، دلار، طلای ۱۸ عیار، یورو و سکه امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵
- ابهامات اجرای متناسبسازی بازنشستگان تامین اجتماعی؛ چرا افزایش حقوقها کم بود!؟
- اعتراض به حذف کمک معیشتی و بیتوجهی به عائلهمندی، حق اولاد و مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی
- دلیل عدم پرداخت مبلغ حفظ قدرت خرید در سال ۱۴۰۵ به بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ پاسخ سازمان
- قیمت انواع نقره امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ (شمش، گرم و اونس)
- قیمت سکه پارسیان امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ در سوتهای مختلف +جدول
- ریزش قیمت دلار و دینار عراق امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵؛ ترون، ریپل، تون کوین و ارز دیجیتال چند؟ +جدول و جزئیات نوسان
احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر میشود؟ انتقاد از عدم انتشار فیش حقوقی
بازنشستگان تامین اجتماعی میگویند: ما در طول روزهای گذشته، بارها به سامانه مربوطه برای دریافت فیش حقوقی مراجعه کردیم اما موفق نشدیم؛ سامانه پیام میدهد که فعلاً دریافت فیش حقوقی اردیبهشت مقدور نیست.

به گزارش ایلنا: بازنشستگان تامین اجتماعی از ناتوانی در دریافت فیش حقوقی اردیبهشت انتقاد کردند.
آنها در این رابطه گفتند: ما در طول روزهای گذشته، بارها به سامانه مربوطه برای دریافت فیش حقوقی مراجعه کردیم اما موفق نشدیم؛ سامانه پیام میدهد که فعلاً دریافت فیش حقوقی اردیبهشت مقدور نیست.
یکی از این بازنشستگان با انتقاد از ناتوانی در دریافت فیش حقوقی گفت: حقوق اردیبهشت من به نسبت فروردین کاهش یافته اما متاسفانه نمیتوانم فیش حقوقی را دریافت کنم تا بدانم چرا این اتفاق افتاده؛ تنها فیشی که قابل دریافت است، فیش حقوقی فروردین است.
اخبار مرتبط: درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از هیات امنا برای افزایش کمک هزینهها و حق مسکن ارائه شد
تکلیف مزایای مزدی، متناسبسازی و حق مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی در احکام جدید چیست؟
«علی اکبر عیوضی» عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران، در این رابطه با تایید مشکل سامانه در دریافت فیش حقوقی اردیبهشت به ایلنا گفت: تامین اجتماعی طی جلساتی که با کانون بازنشستگان داشته، اعلام کرده احکام حقوقی بازنشستگان با اعمال افزایش سالیانه، تا ۱۵ خرداد صادر میشود؛ احتمالاً سامانه فعلاً درگیر بارگذاری و صدور احکام بازنشستگان است و به همین دلیل، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ممکن نیست.
این نماینده بازنشستگان افزود: مستمریبگیران یک هفته تحمل کنند، بعد از آن قادر به دریافت فیش حقوقی خواهند بود.
عیوضی با تاکید بر قولهای مدیران تامین اجتماعی در ارتباط با افزایش حقوق و صدور احکام حقوقی جدید گفت: انتظار داریم در عرض یک هفته نهایتاً تا ۱۵ خرداد، احکام حقوقی جدید صادر شود؛ قرار شده افزایش حقوق از خرداد اعمال و مابهالتفاوت دو ماه فروردین و اردیبهشت، به بازنشستگان پرداخت شود؛ ما در انتظار صدور احکام هستیم و انتظار داریم این اتفاق به زودی بیفتد.
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هستند که متأسفانه هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نکردند و نمی کنند چرا.
دولت و مجلس و هزاران جلسه انجام شده و در سال 1404 تصویب کردند که شصت درصد افزایش باضافه تورم سال 1405 توی پرداختی فروردین اجرا شود و تمام بازنشستگان دولتی و ارتشی افزایش و قانون توی فروردین دریافت کردند ، حالا صبحت کامل از ورشکستگی کامل میگن و این پرداخت نشدند در ماه های فروردین و ارديبهشت به همین دلیل هست و بدتر از آن خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی جوابگو نیستند و مسئولین بیمه گذار از بدهی بالا تامین اجتماعی دارند
نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۶ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
|
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هستند که متأسفانه هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نکردند و نمی کنند چرا.
میدری چرااشاره به پرداخت مابه التفاوت فروردین واردیبهشت بازنشستگان نکرده است ایامثل سال قبل قراره تاشهریورطول بکشد چراازافزایش مزایای سال جاری بازنشستگان سکوت اختیارکردن
دولت بدهیهای خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند مشکلات حل خواهدشد
نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۸ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟