- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
اولین پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی خطاب به مردم ایران در خصوص مذاکرات
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به مردم تاکید کرد که عقب نشینی در کار نخواهد بود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به مردم تاکید کرد که عقب نشینی در کار نخواهد بود.

محمدباقر ذوالقدر، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در نخستین پیام خود خطاب به ملت ایران نوشت: "عقب نشینی در کار نخواهد بود" این را میدان نظامی، میدان دیپلماسی و مردم مبعوث شده حاضر در خیابان با مقاومت جانانه خود نشان دادند و دشمن را زمین گیر کردند.
وی افزود: حالا بیش از هر زمان دیگر کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد تا آمریکاییها و صهیونیستها در این زمینه هم مأیوس شوند.
ذوالقدر خاطرنشان کرد: میدان وحدت و انسجام هم یک میدان دیگر در مبارزه است. تلاش همگانی برای جلوگیری از هر سخن و اقدام وحدتشکن، ایرانِ عزیز را به پیروزی نهایی خواهد رساند؛ انشاءالله.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.