- حمله آمریکا به قشم، سیریک و جاسک؛ سپاه و ارتش هم پایگاههای اردن و بحرین را هدف قرار دادند
- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
افشای تخریب و اخلالگری در انتخابات هیات رئیسه مجلس
ادعاهای یک نماینده درباره اخلالگری در روند انتخابات هیات رییسه مجلس: ارسال دهها هزار پیامک به نمایندگان برای تخریب قالیباف و تبلیغ یک نامزد دیگر!
نماینده تهران در مجلس روایت خود از انتخابات امروز هیات رئیسه مجلس را بیان کرد و مدعی شد که یک نماینده سعی در ایجاد اخلال در انتخابات هیات رئیسه را داشت، اما ناکام ماند.
به گزارش جماران: مجتبی زارعی، نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به بیان روایت خود از انتخابات امروز هیات رئیسه پرداخت و نوشت:
یکی از نمایندگان تحریک کننده ی افکار عمومی علیه ساختارهای رسمی نظام ازجمله شعام و قوه مقننه که امروز با حضور در محل اخذ رآی در پی اخلال در روند انتخابات هیئت رئیسه ی مجلس بود منزوی و از سوی نمایندگان طرد شد؛
وی در گام نخست تلاش کرد با سر و صدا توجهات مراجعین و خبرنگاران را به خود جلب کند اما هیچ کس به وی توجهی نکرد و روند رآی گیری در کمال متانت و نظم برگزار شد
پشت این شامورتی بازی های این نماینده ی تهران اما من لازم است یک تقسیم کار شیطانی او و حزب متبوعش را برای برخی مردمِ شریف و مظلومِ به گروگان گرفته شده توسط این باند شرح دهم :
الف) بخشی از این قبیله و حزب سه_ چهار نفره باید علیه شورای عالی امنیت ملی و قوه مقننه و رییس مجلس در شب های بعثت جو سازی می کردند و خود را ضد پروتکل امنیتیِ ابلاغی شعام برای در پرهیز از اجتماع کلی مجلس ، شجاع و مابقی را خائن و سازشکار و ترسو می نمایاندند
ب) در عین حال تلاش کرده بودند در تمام ساعات دیروز بصورت شبانه روزی و در تمام ساعات با انتشار دهها هزار پیامک به نمایندگان ضمن تخریب دکتر قالیباف و ارسال فحش و دشنام و دروغ و تهدید خواستار رآی به نامزد همسوی خود یعنی جناب نقدعلی برای ریاست مجلس شوند !
د) از دیگر سو بخش دیگرشان تلاش کردند با کارهای تبلیغاتی و نشست های پرحجم با نمایندگان حداقل یک گزینه ی همسو با خود را به جمع دو نایب رییس فعلی که مورد احترام مجلسیان بوده و هستند اضافه کنند
ه) به غیر از ایجاد درگیری ذهنی و اخلال گری محیطی توسط باصطلاح این شخص تحریم کننده ی اصلی ( برای گرفتن فیلم و عکس جهت محکم نشان دادن خود بر ادعای غیر قانونی و ناجوانمردانه بودن انتخابات و همراه نشان دادن خود با بخشی از فالوورهای فریب خورده و وحدت شکن رخنه کرده در برخی میادین در تهران و شهرستان ها ) اما هم زمان دو عضو ارشد همین حزبِ سه _ چهار نفره مثل خریدارانِ آرا در انتخابات ها با حرارت تمام در مقابل درب های ورودی محل اخذ رآی در حال جلب رآی از نمایندگان بودند !!
این نفاق در روش و پیچیدگی در برخورد با منافع حزبی و منافع ملی حقیقتا مشمئزکننده و یاد آور رفتارهای برخی گروهک های صدر انقلاب است ؛
اما نهایتا چی شد ؟ الحمدلله ساختار قوه مقننه به رغم خواست دشمنان ساز و کار اداره و مدیریت خود را امروز شناخت و به یازده نفر اعتماد کرد همچنین علاوه بر مقاومت نمایندگان در برابر حضور برخی افراد پر سرو صدای همسو با این حزب خرابکار به جمع نُوابِ رئیس و هیئت رئیسه ؛ برادر مجاهد سردار قالیباف اما قریب به ۳۰ رآی از سال گذشته با اقبال بیشتر همکاران مواجه شد!!
شنیدم فیلمی از اخلال گر امروز بهارستان در خبرگزاری مجلس وجود دارد در خواست من انتشار این فیلم برای افکار عمومی است ؛ این اسناد باید منتشر شود که چه کسانی و کدام حزب و باند علاوه بر تحریم انتخابات در ساختار مقدس جمهوری اسلامی ، خودشان هم برای تخریب افکار نمایندگان وارد محل اخذ رآی در قوه مقننه شدند ؛
از نظر این قبیله ی مجتهدِ مقابل ولایت فقیه تحریم انتخابات بد و کاری ضد انقلابی است اما فقط برای اصلاح طلبان و سکولارها و.... !!