- آخرین قیمت طلا و دلار امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵؛ طلای ۱۸ عیار، درهم و سکه صعودی شدند
- اطلاعیه مهم درباره اختلال بانکهای ملی، تجارت و صادرات؛ آخرین وضعیت سپردهها، تراکنشها و اطلاعات مشتریان
- آغاز واریز مستمری خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی؛ افزایش حکم اعمال شده!؟ +نحوه دسترسی به فیش حقوقی
- قیمت نقره امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ (شمش، اونس و گرم): نوسان!
- قیمت انواع سکه پارسیان امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ در سوت های مختلف +جدول
ارائه درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از هیات امنا برای افزایش حق مسکن و کمک هزینهها
نواندیش: درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از هیات امنا برای افزایش کمک هزینه های جانبی و حق مسکن ارائه شد. در این درخواست آمده است:

اعضای محترم هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی
با سلام و احترام؛
ما بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی، این نامه را در شرایطی به حضورتان مینویسیم که فشار بیسابقه تورم و هزینههای سرسامآور زندگی، سفرههای ما را کوچکتر از همیشه کرده است.
خبرتازه: میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۵ با احکام جدید +درصد و مبلغ
تکلیف مزایای مزدی، متناسبسازی و حق مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی در احکام جدید چیست؟
واکنش کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به طرح جدید وزارت کار؛ خط قرمز ما این است!
همانطور که مستحضرید، حق مسکن پرداختی به بازنشستگان در سال گذشته مبلغ ۲۷۰ هزار تومان بوده که متأسفانه در سال ۱۴۰۴ هیچگونه افزایش منطقی و متناسب با تورم نداشته است. همچنین، حق معیشت به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، علیرغم تمامی پیگیریها و ضرورتهای اقتصادی، همچنان بدون تغییر باقی مانده است.
به گزارش شبکه بازنشستگان ذکر این نکته ضروری است که بخش بزرگی از جامعه بازنشستگان (نزدیک به ۸۰ درصد)، از طرح متناسبسازی امسال عملاً سهمی نبردهاند. در شرایطی که تورم کالاهای اساسی و هزینههای اجارهبها بهطور روزانه در حال افزایش است، تداوم پرداخت ارقام ثابت سالهای گذشته (که عملاً قدرت خرید خود را از دست دادهاند) با هیچ منطق اقتصادی و انسانی سازگار نیست.
لذا از اعضای محترم هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی درخواست داریم:
با نگاهی حمایتی و عادلانه، و حقوق مکتسیه حق مسکن و حق معیشت بازنشستگان را بازنگری کرده و به میزان با کارگران شاغل افزایش دهند.
با توجه به اینکه این مبالغ تنها بخش ناچیزی از هزینههای ضروری زندگی را پوشش میدهد، تسریع در تصمیمگیری برای افزایش این ارقام، حداقل انتظار جامعهای است که سالها حق بیمه خود را برای روزهای سختی پرداخت کرده است.
ما بازنشستگان، ضمن یادآوری وضعیت دشوار معیشتی خود، امیدواریم هیئت امنا با درک شرایط فعلی، از تداوم نادیده گرفتن این حقوق مسلم جلوگیری کرده و مصوبهای شایسته برای رفاه حال مستمریبگیران صادر نمایند.
با تشکر و تجدید احترام
احسان خیری
و جمعی از بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی
نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۴ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
تاریخ : ۵ - خرداد - ۱۴۰۵۰۸:۱۳۰۵ خرداد ۱۴۰۵
۲ ماه و ۵ روز از سال گذشته ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست! و این در حالی است که افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال ۱۴۰۴ در رسانه های رسمی اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال ۱۴۰۵ برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده است و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۵ خرداد ۱۴۰۵ – ۰۸:۱۱ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
|
مجوز و دستور افزایش حقوق۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ صادر شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۶:۴۲ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
تاریخ : ۵ - خرداد - ۱۴۰۵نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۵ خرداد ۱۴۰۵ – ۱۵:۳۵ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
|
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هستند که متأسفانه هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نکردند و نمی کنند چرا.
نیازی به درخواست نبود این هیت امنا فهم وضعیت تورم وحشتناک را نمی بینند اینها هیت امنا دولت هستند اگر هیت امنای بازنشستگان بودند نیازی به گفتن نبود
دولت و مجلس و هزاران جلسه انجام شده و در سال 1404 تصویب کردند که شصت درصد افزایش باضافه تورم سال 1405 توی پرداختی فروردین اجرا شود و تمام بازنشستگان دولتی و ارتشی افزایش و قانون توی فروردین دریافت کردند ، حالا صبحت کامل از ورشکستگی کامل میگن و این پرداخت نشدند در ماه های فروردین و ارديبهشت به همین دلیل هست و بدتر از آن خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی جوابگو نیستند و مسئولین بیمه گذار از بدهی بالا تامین اجتماعی دارند
تاریخ : ۶ - خرداد - ۱۴۰۵بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال ۱۴۰۴ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۵ خود انتقاد کردند. تا این لحظه (۰۶: ۰۷ صبح روز چهارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۵ هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۳۵ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
۲ ماه و ۶ روز از سال گذشته ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست! و این در حالی است که افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال ۱۴۰۴ در رسانه های رسمی اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال ۱۴۰۵ برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده است و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۴۵ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
جناب آقای مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامیجناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
جناب آقای علیرضا لطفی، مدیر مخابرات منطقه تهران،
کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های شهریور ماه سال ۱۴۰۴ الی اردیبهشت ۱۴۰۵ کی به حساب بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز میشود؟