- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
آمریکا پروژه نظامی در تنگه هرمز را از سر گرفت +تکمیلی
وال استریت ژورنال به نقل از منابع نظامی آمریکایی ادعا کردهاست که واشنگتن عملیات نظامی برای اسکورت کشتیهای تجاری را در تنگه هرمز از سر گرفتهاست.

به گزارش خبرآنلاین، والاستریت ژورنال به نقل از مقامات نظامی ایالات متحده نوشت: نیروی دریایی آمریکا همراهی و کمک به عبور کشتیها از تنگه هرمز را از سر گرفته است.
این مقامات به روزنامه والاستریت ژورنال گفتند که یک سوپرتانکر یونانی حامل دو میلیون بشکه نفت خام، هنگام عبور از این آبراه در سواحل عمان، توسط نیروی دریایی ایالات متحده هدایت و اسکورت شده است.
این کشتی از اوایل ماه مارس در خلیج فارس سرگردان و متوقف شده بود و اکنون برای تحویل محموله خود راهی هند است.
این اقدام حمایتی، گامی دوباره در چارچوب عملیات پروژه آزادی (Project Freedom) است؛ ابتکار عمل پیشین ایالات متحده برای هدایت کشتیها از این شاهراه حیاتی کشتیرانی که تقریباً ۳۶ ساعت پس از آغاز، متوقف شده بود.
مقامات گفتند که نیروی دریایی در نظر دارد طی روزهای آینده به حدود ۱۲ فروند شناور دیگر از جمله سوپرتانکرها و کشتیهای کانتینربری برای عبور از این آبراه کمک کند.
تکمیلی نواندیش:
سنتکام ادعای از سرگیری عملیات آزادی را تکذیب کرد.