- حمله آمریکا به قشم، سیریک و جاسک؛ سپاه و ارتش هم پایگاههای اردن و بحرین را هدف قرار دادند
- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
تاسف دستیار رئیس جمهور از قرار گرفتن صداوسیما در صف اول مخالفت با گشایش اینترنت
نواندیش: علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیسجمهور در واکنش به بازگشایی اینترنت بینالملل در کشور نوشت: در جهان آشوبزده و فشارهای ظالمانهاش، و در میان برخی کجفهمیها و بداخلاقیهای داخلی، حضور رئیسجمهوری فروتن، صادق و پیراسته از تمایلات نفسانی، غنیمتی برای امروز ایران است که بیهیاهو برای مردم میکوشد. حل مسئله بدون منازعه، الگویی است که باید پاس داشته شود.
دستیار اجتماعی رئیسجمهور در واکنش به رفع محدودیت اینترنت در کشور گفت: معتقدم رییسجمهور پزشکیان، امروز، «امنیتسازترین» تصمیم ممکن را گرفت. رفع محدودیت اینترنت یک «بایدِ بنیادین» بود؛ مایه تأسف است که صداوسیما در صف اول هجمه به این تصمیم ایستاده است.
علی ربیعی در شبکه اجتماعی اکس در واکنش به بازگشایی اینترنت بینالملل در کشور نوشت: در جهان آشوبزده و فشارهای ظالمانهاش، و در میان برخی کجفهمیها و بداخلاقیهای داخلی، حضور رئیسجمهوری فروتن، صادق و پیراسته از تمایلات نفسانی، غنیمتی برای امروز ایران است که بیهیاهو برای مردم میکوشد. حل مسئله بدون منازعه، الگویی است که باید پاس داشته شود.
وی گفت: معتقدم رییسجمهور پزشکیان، امروز، «امنیتسازترین» تصمیم ممکن را گرفت. رفع محدودیت اینترنت یک «بایدِ بنیادین» بود؛ مایه تأسف است که صداوسیما در صف اول هجمه به این تصمیم ایستاده است.