- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
محسن رضایی: ترامپ برای سومینبار در حال خیانت به دیپلماسی است
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به تداوم محاصره دریایی و زیادهخواهی رئیسجمهوری آمریکا در مذاکرات، تصریح کرد: ترامپ برای سومینبار در حال خیانت به دیپلماسی است.
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به تداوم محاصره دریایی و زیادهخواهی رئیسجمهوری آمریکا در مذاکرات، تصریح کرد: ترامپ برای سومینبار در حال خیانت به
دیپلماسی است.
به گزارش ایلنا: محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«همانطور که پیشبینی میشد، رئیسجمهور آمریکا برای سومینبار در حال خیانت به دیپلماسی است. او با ادامه محاصره دریایی و زیادهخواهی در مذاکرات، بیش از پیش ثابت کرد که اهل مذاکره نیست و اهداف دیگری را دنبال میکند.»
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.