- صادق زیباکلام بازداشت شد +علت
- ادعای ترامپ: ایران فقط حرف میزند و برای مذاکره وقت تلف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!
- سه ماه سخت اقتصادی در راه است +علت
- آیا در جلسه دیشب شورای امنیت، تحریم جدیدی علیه ایران تصویب شد؟ چرا چین و روسیه وتو نکردند؟
- روایت پزشکیان از پاسخ رهبر شهید به موضوع انجام مذاکرات
- جی.دی.ونس زمان توافق با ایران را اعلام کرد
- حجتالاسلام رضا مطلبی درگذشت
- اولین احکام انتصاب آیت الله مجتبی خامنهای، رهبر انقلاب صادر شد
- تذکر حجاب به زنان بدون حجاب در تجمعات شبانه (عکس)
ناامیدی اینترنشنالی ها از جنگ و بازگشت به تنظیمات کارخانه؛ با روش های جدید باز می گردند!
نواندیش_محمد صادقی: بی تردید اینترنشنال و جریان رسانه ای طی ماه های اخیر منتهی به جنگ به ویژه بعد از حوادث تلخ دی ماه نقش پررنگی در مقدمه چینی حمله نظامی به ایران و آماده سازی افکار عمومی ایفا کردند، افکار عمومی که باید بپذیریم حداقل تا پیش از پایان جنگ ما بخش عمده ای از عاملیت آن را به رسانه های ضد ایرانی واگذار کرده بودیم.

حالا مجریان این رسانه های ضد ایرانی که تا پیش از جنگ یک صدا آمریکا و اسرائیل را به حمله تشویق و از جنگ برای برخی از مخالفان فانتزی های زیبا ترسیم می کردند سریعا تغییر رویکرد داده و در کمال تعجب بعضا منکر حرف های خودشان هم می شوند، همینقدر وقیح!
مجری و به اصطلاح تحلیلگر این شبکه که تا پیش از حمله گمان می کرد طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از شروع جنگ کار تمام است با کمال بی شرمی می گوید ما کی چشم به خارجی داشتیم و همیشه به خودمان متکی بوده ایم!
مجری وقیح تر دیگر این شبکه نیز با اظهاراتی مشابه از طرح عجیب و جایگزین داعش گونه خود صحبت به میان آورده و در کمال بی شرمی از تروریستی مثل الجولانی به عنوان یک الگو سخن به میان می آورد، اظهارات نگران کننده و البته هم شاید تا حدی امیدوار کننده که در نهایت می تواند ذات این شبکه و مجریان اش را برای بسیاری رو کند!
اینطور که به نظر می رسد اپوزوسیون خارج نشین به ویژه شبکه ضد ایرانی و تروریستی اینترنشنال با عاملیت اسرائیل اگرچه به اوج ناامیدی رسیده اما دست از کار نشسته و دوباره در حال بازگشت به تنظیمات کارخانه و بازیابی خود با روش های قدیمی و جدید است.
این موضوع در پست های اینستاگرامی این شبکه هم به وضوح قابل مشاهده است، آن ها که طی ماه های اخیر عمده تمرکز خود را بر جنگ اختصاص داده بودند دوباره سراغ روش قدیمی اما کارآمد تر یعنی فعال کردن گسل ها و بازتاب اعتراضات صنفی و اقتصادی رفته اند، در چنین شرایطی لزوم هوشیاری در برابر این اقدامات تحریک آمیز دو چندان است.
تجربه جنگ اخیر به وضوح نشان داد که دشمن خارجی در هر سطح و قدرتی توان مقابله با اراده ایران و ایرانی را ندارد و آنچه از هر سلاح و از هر دشمنی برای ما خطرناک تر است انشقاق داخلی، وحدت شکنی و البته بی توجه به مردم و مشکلات شان است.
ساده انگاری است اگر تصور کنیم با پایان این جنگ و حتی توافق با آمریکا دشمنان دست از سر ما برخواهند داشت، قطع به یقین موساد این بار با روشهای جدید بازخواهد گشت.
در این شرایط وظیفه همه مسئولان باید حول محور تلاش برای کم کردن هر چه بیشتر شکاف ها و نارضایتی ها در بین مردم باشد، مردمی که حقیقتا با شرایط اقتصادی و معیشتی دشواری دست و پنجه نرم می کنند و این می تواند پاشنه آشیل ما به حساب آید.