- اطلاعیه مهم شورای هماهنگی بانکها درباره اختلال بانکی/ آخرین وضعیت سپردهها، تراکنشها و اطلاعات مشتریان اعلام شد
- آغاز پرداخت مستمری خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی؛ افزایش حکم اعمال شده!؟
- قیمت نقره امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ به اونس جهانی و گرم تغییر کرد
- قیمت سکه پارسیان امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ در سوت های مختلف +جدول
- قیمت دلار و لیر ترکیه امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ صعودی شد؛ ترون، ریپل، بی.ان.بی و بیت کوین چند؟ +جدول
- افزایش قیمت طلای ۱۸ عیار گرمی، طلا و سکه امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ +جدول و جزئیات
- پیگیری برای بازگشت کمک هزینه معیشتی و افزایش مزایای جانبی بازنشستگان تامین اجتماعی
- گوشت قرمز ارزان میشود
- پیشبینی بازار طلا، مسکن، دلار و خودرو با توافق پایان جنگ: سقوط بیشتر قیمتها در راه است!؟
احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی کی در سامانه قرار میگیرد؟ +وضعیت حقوق خرداد
نواندیش: در حالی که میلیونها بازنشسته تامین اجتماعی روزهای پرانتظاری را پشت سر میگذارند، اخبار تازه درباره صدور احکام جدید حقوقی و احتمال اعمال افزایش حقوق در پرداختی خردادماه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش کانال شبکه بازنشستگان، در هفتههای اخیر، موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان اجرای آن به یکی از مهمترین دغدغههای مستمریبگیران تبدیل شده است. پس از مدتها انتظار و انتشار گمانهزنیهای مختلف، اکنون نشانههایی از نزدیک شدن زمان صدور احکام جدید دیده میشود؛ احکامی که قرار است وضعیت نهایی حقوق سال ۱۴۰۵ را مشخص کنند.
همین مسئله باعث شده بسیاری از بازنشستگان امیدوار باشند حقوق خردادماه با ارقام جدید محاسبه و به حساب آنها واریز شود.
یکی از پرسشهای اصلی بازنشستگان، زمان دقیق صدور و انتشار احکام جدید است. براساس برنامهریزیهای اعلامشده، سازمان تامین اجتماعی قصد دارد فرآیند نهاییسازی این احکام را تا نیمه خردادماه به پایان برساند و آنها را در سامانه مربوطه بارگذاری کند.
اخبار مرتبط: بازنشستگان تامین اجتماعی: سه ماه است منتظر اجرای قانون و پرداخت معوقات حقوق هستیم
خطاب به میدری مطرح شد؛ لزوم پرداخت وام ۷۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی
اعلام سقف تعهدات بیمه طلایی بازنشستگان تامین اجتماعی +مبلغ
در صورت اجرای این برنامه، مستمریبگیران پیش از واریز حقوق خردادماه میتوانند جزئیات احکام جدید خود را مشاهده کنند. این احکام قرار است تغییرات مربوط به افزایش حقوق سال جدید و اصلاح مبالغ پرداختی را در بر بگیرد.
به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی احکام جدید بازنشستگان تا ۱۵ خرداد صادر خواهد شد.
بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی 52 ماه و 11 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
شرم آور و تاسف بار است امروز دوشنبه 11 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 19:31 روز دوشنبه 11 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
فیش حقوقی شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران قابل دریافت نیست و متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر به خاطر بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به مشکلات ما نشستگان تامین اجتماعی بوده است.متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان تامین اجتماعی نکردند و نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۴۱ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
|
چرا دولت به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نیستچرا مجلس به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نیست
امروز سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1405 هست که فیش حقوق اردیبهشت ماه سال 1405 را هم صدور نشده است ولی متأسفانه هیچ خبری صدور احکام متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟