- آخرین قیمت طلا و دلار امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵؛ طلای ۱۸ عیار، درهم و سکه صعودی شدند
- اطلاعیه مهم درباره اختلال بانکهای ملی، تجارت و صادرات؛ آخرین وضعیت سپردهها، تراکنشها و اطلاعات مشتریان
- آغاز واریز مستمری خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی؛ افزایش حکم اعمال شده!؟ +نحوه دسترسی به فیش حقوقی
- قیمت نقره امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ (شمش، اونس و گرم): نوسان!
- قیمت انواع سکه پارسیان امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ در سوت های مختلف +جدول
بازنشستگان تامین اجتماعی: ۳ ماه است منتظر اجرای قانون حقوق و پرداخت معوقات هستیم
بازنشستگان تامین اجتماعی در تماسهای مکرر خواستار صدور احکام و پرداخت معوقات شدند.

به گزارش ایلنا: بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند: امیدواریم اینبار به قولی که دادهاند عمل کنند و همین هفته احکام حقوقی جدید صادر شود؛ ما نزدیک سه ماه است منتظر اجرای قانون هستیم....
این بازنشستگان ضمن انتقاد شدید از قانونگریزی در قبال ضعیفترین و کمدرآمدترین قشر بازنشستگان کشور، خواستار پرداخت فوری معوقات فروردین و اردیبهشت شدند و اعلام کردند: چرا معیشت ما برای دولت و فرادستان مهم نیست؟!
اخبار مرتبط: خطاب به میدری مطرح شد؛ لزوم پرداخت وام ۷۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی
اعلام سقف تعهدات بیمه طلایی بازنشستگان تامین اجتماعی +مبلغ
مقایسه میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به تورم
آنها اعلام کردند که از ابتدای سال با سختی بسیار روزگار گذراندهاند و هر روز وضع معاششان بدتر از قبل شده است.
تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر به خاطر بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به مشکلات ما نشستگان تامین اجتماعی بوده است.متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان تامین اجتماعی نکردند و نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۴۱ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
حجتالاسلام جناب آقای علیرضا سلیمی عضو هیئترئیسه مجلس شورای اسلامیآقای مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ! لطفا درباره تاخیر در مورد کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از شهریورماه سال ۱۴۰۴ الی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۵ ماه توضیح دهید
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
پرداخت وام ۷۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی / وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای همه اقشار جامه و بازنشستگان و فرهنگیان/ آیا این عدالت است. آیا این بی عدالت نیست.
از سازمان تأمین اجتماعی درخواست میشود در صدور احکام بازنشستگان و پرداخت معوقه دو ماهه بازنشستگان تسریع نمایند. چرا حقوق این قشر مستضعف همانند بازنشستگان کشوری و لشکری از ابتدای سال پرداخت نمیشود؟
چرا دولت به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نیستچرا مجلس به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نیست
امروز سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1405 هست که فیش حقوق اردیبهشت ماه سال 1405 را هم صدور نشده است ولی متأسفانه هیچ خبری صدور احکام متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی 52 ماه و 12 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
شرم آور و تاسف بار است امروز سه شنبه 12 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 07:48 روز سه شنبه 12 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
چرا دولت به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نیستچرا مجلس به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نیست
امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۰ هست که فیش حقوق اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۵ را هم صدور نشده است ولی متأسفانه هیچ خبری صدور احکام متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
تامین اجتماعی دروغگو خدا لعنتشون کنه
هر سال است برنامه رو داریم
خدا ازشون نگذره
