- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
مقام صهیونیست: حتی بدون آمریکا دور دیگری از جنگ علیه ایران را آغاز میکنیم
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گزافه گفت که این رژیم حتی بدون حمایت آمریکا دور دیگری از تجاوز علیه ایران را آغاز خواهد کرد.
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گزافه گفت که این رژیم حتی بدون حمایت آمریکا دور دیگری از تجاوز علیه ایران را آغاز خواهد کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از واینت: «یوآو کیش»، وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به تجاوزت این رژیم علیه غزه، لبنان و ایران به ناکامی این رژیم در این تجاوزات ازعان داشت.
وی همچنین در مورد توافق احتمالی میان ایران و ایالات متحده مدعی شد که این توافق تبلیغات رسانهای است.
مقام صهیونیست در اظهاراتی گزافه مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون حمایت ایالات متحده، دور دیگری را علیه ایران آغاز خواهد کرد.
کیش در ادامه یاوهگوییهای خود افزود: «حتی اگر آمریکاییها برای جلوگیری از سلاحهای هستهای اقدامی نکنند، ما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاحهای هستهای هستیم».
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.