- ماجرای استعفای آذر منصوری از ریاست جبهه اصلاحات به کجا رسید؟
- دستور ويژه پزشكيان براي پيگيري درمان ميرحسين موسوي
- وزیر کشور پاکستان به تهران میآید
- نامه سرگشاده حزب اصلاحطلب به پزشکیان: مباررزه با فساد، رفع محدودیتهای اینترنتی و گشایشهای سیاسی اولویت یابند
- حمله کیهان به دولت به اسم تعریف از پزشکیان: مذاکره بازی در زمین دشمن است!
- سخنگوی جبهه اصلاحات: جانفدایان را مصادره نکنیم
- پاکستان: اسلامآباد آماده ارائه پیشنهاد برای مذاکرات ایران و آمریکا است
- هاشمی طبا: برای مردم روشن است منظور رهبر انقلاب از تفرقهافکنان چه کسانی هستند
- پیشبینی دکتر ابراهیم متقی: ترامپ جنگ سوم علیه ایران را آغاز خواهد کرد
- برخی تریبون ها بلندگوی دشمن شده اند/ تجمعات شبانه را آفاتی جدی تهدید می کند
تهدید سفت و سخت اسرائیل توسط حزب الله
نائبرئیس شورای سیاسی حزبالله گفت: اگر رژیم صهیونیستی تهدیدات خود درباره ضاحیه را عملی کند، عمق اراضی اشغالی هدف حملات مقاومت قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، «محمود القماطی» نائب رئیس شورای سیاسی حزب الله در گفتوگو با شبکه تلویزیون عربی گفت: «ما معادله ضاحیه بیروت در مقابل شهرکهای صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را مردود میدانیم و به بمباران ضاحیه با حملات به عمق فلسطین اشغالی پاسخ خواهیم داد.»
وی با بیان اینکه «معادله ضاحیه در ازای شهرکهای شمالی» غیرقابل قبول است، افزود: ما به طرفهای ذیربط اطلاع دادهایم که معادله ضاحیه در ازای شهرکهای شمالی را رد میکنیم.
محمود قماطی خاطرنشان کرد: «ما با آتشبس واقعی و جامع موافقت کردیم. ما در صورت بمباران ضاحبه، با هدف قرار دادن مناطقی عمیقتر از شهرکهای اراضی شمالی، پاسخ خواهیم داد.»
نائب رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: «ما به آتشبس متعهد هستیم اگر واقعی و جامع باشد. ما خط زرد را به رسمیت نمیشناسیم و سرزمین لبنان باید آزاد شود.»