- ماجرای استعفای آذر منصوری از ریاست جبهه اصلاحات به کجا رسید؟
- دستور ويژه پزشكيان براي پيگيري درمان ميرحسين موسوي
- وزیر کشور پاکستان به تهران میآید
- نامه سرگشاده حزب اصلاحطلب به پزشکیان: مباررزه با فساد، رفع محدودیتهای اینترنتی و گشایشهای سیاسی اولویت یابند
- حمله کیهان به دولت به اسم تعریف از پزشکیان: مذاکره بازی در زمین دشمن است!
- سخنگوی جبهه اصلاحات: جانفدایان را مصادره نکنیم
- پاکستان: اسلامآباد آماده ارائه پیشنهاد برای مذاکرات ایران و آمریکا است
- هاشمی طبا: برای مردم روشن است منظور رهبر انقلاب از تفرقهافکنان چه کسانی هستند
- پیشبینی دکتر ابراهیم متقی: ترامپ جنگ سوم علیه ایران را آغاز خواهد کرد
- برخی تریبون ها بلندگوی دشمن شده اند/ تجمعات شبانه را آفاتی جدی تهدید می کند
حمله ایران به کویت و بحرین در پاسخ به حمله آمریکا به قشم؛ شدیدترین حملات سپاه از زمان برقراری آتش بس!
نواندیش_آریا سعادتمند: از زمان اعلام آتش بس و اعمال محاصره دریایی ایران همزمان با مذاکرات و تبادل پیام میان ایران و آمریکا شاهد تبادل آتش های محدودی میان دو طرف در چند مقطع بوده ایم، تبادل آتشی که ایالات متحده هر بار ادعا داشت خللی به اتش بس وارد نمی کند و جنبه تدافعی دارد.

در همه این تبادل آتش ها واکنش ایران برخلاف شب گذشته به این نقض آتش بس محدود بود، اتفاق و رویکردی که به نظر شب گذشته دنبال نشد و شاهد گسترده ترین حملات نیروهای مسلح ایران از زمان اعلام آتش بس بودیم.
سپاه پاسداران پس از حمله آمریکا به اهدافی در جزیره قشم، اهداف آمریکایی در کویت و بحرین را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.
این طور که به نظر می رسد و تریتا پارسی هم در مقاله ای به آن اشاره کرده جمهوری اسلامی ایران دیگر رویکرد «اقدام متقابل به همان اندازه» را دنبال نمیکند و قصد دارد سطح پاسخهای خود را افزایش دهد تا بدین ترتیب آمریکا را عقب براند.
ایران دیگر بازی مقابلهبهمثل را کنار گذاشته و از این پس در برابر هر حمله آمریکا به ایران، دستکم یکونیم برابر شدیدتر پاسخ خواهد داد.
به نظر برآورد این بوده در صورت ادامه مماشات با آمریکایی ها در این زمینه آنها مدام جلوتر خواهند آمد و زیر پوشش آتش بس حملات خود را انجام خواهند داد، اتفاقی که عملا اسرائیل در لبنان دنبال می کند.