- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
پایان بازی مقابلهبهمثل؛ پاسخ ایران به هر حمله آمریکا یکونیم برابر شدیدتر خواهد بود
اعتماد آنلاین نوشت: تریتا پارسی، تحلیلگر روابط بینالملل و معاون اجرایی اندیشکده کوئینسی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «ایران پس از حمله آمریکا به
قشم، اهداف آمریکایی در کویت را هدف قرار داده است. همچنین آژیرهای هشدار در بحرین نیز به صدا درآمده و به نظر میرسد ایران در حال حمله به اهدافی در این کشور باشد.»
وی همچنین به نقل از یک منبع ایرانی مدعی شد که تهران دیگر رویکرد «اقدام متقابل به همان اندازه» را دنبال نمیکند و قصد دارد سطح پاسخهای خود را افزایش دهد.
به گفته پارسی، این منبع ایرانی اعلام کرده است: «ایران دیگر بازی مقابلهبهمثل را کنار گذاشته و از این پس در برابر هر حمله آمریکا به ایران، دستکم یکونیم برابر شدیدتر پاسخ خواهد داد.»
این اظهارات در حالی مطرح میشود که تاکنون مقامهای رسمی ایران و آمریکا جزئیات بیشتری درباره این ادعاها منتشر نکردهاند و گزارشهای مربوط به حملات متقابل دو طرف همچنان در حال تکمیل است.