- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
محسن رضایی: پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگبار موشک و پهپاد است
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی گفت: نه در مذاکره و نه در روند آتشبس اجازه زیادهخواهی به آمریکا را نخواهیم داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است.
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی گفت: نه در مذاکره و نه در روند آتشبس اجازه زیادهخواهی به آمریکا را نخواهیم داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد
است.
به گزارش ایسنا: محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «نه در مذاکره و نه در روند آتشبس اجازه زیادهخواهی به آمریکا را نخواهیم داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است. تاریخ به عقب باز نمیگردد و متجاوز به سرعت تنبیه خواهد شد.»
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است. مذاکره و توافق ایران با آمریکا باز هم غلط و اشتباه است.تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران و این در حالی است که متأسفانه ایران هنوز هم و باز هم درس عبرت نگرفته است و دو باره به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا جنایتکار است.
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.
