- ادعای ترامپ درباره لغو حملات امشب؛ توافق با ایران نهایی شد!
- ترامپ: توافق با ایران شنبه یا یکشنبه توسط جی.دی.ونس امضا میشود
- جزئیات تازه از متن احتمالی توافق ایران و آمریکا
- هشدار سپاه به ترامپ
- ادعای ترامپ: امشب ایران را خیلی سخت بمباران خواهیم کرد؛ خارک را تصرف میکنیم
- واکنش تسنیم به ادعای نهایی شدن متن تفاهم
- افسر سابق اطلاعات اسرائیل: بهتر نبود آیتالله خامنهای و علی لاریجانی در صحنه باقی میماندند؟
- سرلشکر عبداللهی: نیروهای مسلح به هرگونه تهدید پاسخ دردناک و پشیمانکننده میدهند
- سردار موسوی خطاب به آمریکاییها: منطقه را برایتان جهنم میکنیم
- قرارگاه خاتمالانبیا: پاسخ به تجاوزات آمریکا ادامه دارد
ادعای تازه وزیر خارجه آمریکا در خصوص جنگ با ایران
شب گذشته ایران و آمریکا به تبادل آتش پرداختند، این نخستین بار از زمان برقراری آتش بس بود که ایران حملات گسترده ای به پایگاه های آمریکا انجام می داد.
شب گذشته ایران و آمریکا به تبادل آتش پرداختند، این نخستین بار از زمان برقراری آتش بس بود که ایران حملات گسترده ای به پایگاه های آمریکا انجام می داد.

به گزارش ایسنا، حالا روبیو، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی تازه مدعی شد: ما دیگر حملات مداومی در داخل ایران برای تضعیف ارتش آنها انجام نمیدهیم، زیرا جنگ «خشم حماسی» تمام شده است.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.