- صادق زیباکلام بازداشت شد +علت
- ادعای ترامپ: ایران فقط حرف میزند و برای مذاکره وقت تلف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!
- سه ماه سخت اقتصادی در راه است +علت
- آیا در جلسه دیشب شورای امنیت، تحریم جدیدی علیه ایران تصویب شد؟ چرا چین و روسیه وتو نکردند؟
- روایت پزشکیان از پاسخ رهبر شهید به موضوع انجام مذاکرات
- جی.دی.ونس زمان توافق با ایران را اعلام کرد
- حجتالاسلام رضا مطلبی درگذشت
- اولین احکام انتصاب آیت الله مجتبی خامنهای، رهبر انقلاب صادر شد
- تذکر حجاب به زنان بدون حجاب در تجمعات شبانه (عکس)
موافقت حزب کارگزاران با طرح پارلمان اصلاحات
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره موضع این حزب نسبت به طرح پارلمان اصلاحات گفت: معتقدم طرح پارلمان طرح خوبی است و حزب کارگزاران هم با این طرح موافقت دارد.
محسن هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و رئیس شورای شهر تهران در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شایعات مبنی بر حضورش در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: بنده به شورای عالی نرفتم.
وی ادامه داد: درباره حضورم در شورای عالی سوء تفاهماتی به وجود آمده است، لذا قرار بود، یک نفر از اعضای شورای شهر به شورای عالی برود، که برخی تصور می کردند آن شخص بنده هستم، اما رسولی به عضویت این شورا درآمد.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره موضع این حزب نسبت به طرح پارلمان اصلاحات گفت: معتقدم طرح پارلمان طرح خوبی است، و حزب کارگزاران هم با این طرح موافقت دارد.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.