- شیا رائل ویتست، بسکتبالیستِ آمریکایی استقلال مسلمان شد و با یک ایرانی ازدواج کرد (عکس)
- گزینه نهایی نیمکت استقلال تهران مشخص شد
- اوسمار تکلیف باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی را روشن کرد
- مشتهای آهنین خواهران منصوریان در حمله به فدراسیون ووشو (+عکس)
- پرسپولیس دوباره رفت روی هوا!
- مدیر گلگهر شمشیر را برای پرسپولس و چادرملو از رو بست
- جدیدترین خروجی قطعی استقلال هم مشخص شد +اسامی
- بدون این ستارهها، پرسپولیس برای آسیایی شدن به مصاف چادرملو میرود
- برد پرگل بلژیک 5 مقابل 0 تونس در آستانه بازی با ایران (ویدئو)
- علی فروغی، مدیر شبکه سه دچار سانحه شد
"دختر آبی" روی پیراهن بازیکنان استقلال حک شد(عکس)
ایلنا: استقلال تهران در هفته سوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف نفت رفته است. آبی پوشان پیش از این بازی با پیراهنهایی یکدست و متحدالشکل به میدان رفتند.
پیش از آغاز بازی بازیکنان استقلال با لباس یکدست که روی آن نوشته دختر آبی حک شده بود یاد و خاطره هوادار بانوی مرحومه این تیم را زنده نگه داشتند.

لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.