- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
- ترامپ جلوی حمله نتانیاهو را نگرفت؛ فقط گفت «منتظر چراغ سبز باش»
سفارت ایران در عربستان بازگشایی شد
سفارت ایران در ریاض پس از هفت سال امروز بعدازظهر بازگشایی شد.
به گزارش تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض رسما پس از هفت سال امروز بعدازظهر با حضور برخی از مقامات ایرانی و عربستانی بازگشایی شد.
علیرضا بیگدلی، معاونت کنسولی وزارت امور خارجه و حسن زرنگار ابرقویی، نماینده ایران در جده در هنگام بازگشایی سفارت ایران حضور داشتند.
روز گذشته ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص بازگشایی سفارتخانه، سرکنسولگری و نمایندگی کشورمان در سازمان همکاری اسلامی در عربستان سعودی اظهار داشت: در تکمیل روند اجرای توافقات دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دو کشور، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه 16 خرداد و چهارشنبه 17 خرداد 1402 به صورت رسمی بازگشایی خواهند شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده قبل از عزیمت حجاج ایرانی فعالیت عملی خود را در جهت تسهیل امور حجاج بیتالله الحرام آغاز کرده و اکنون نمایندگیهای مذکور با حضور مسئولان وزارت امور خارجه دو کشور رسما بازگشایی میشوند.