- حقوق خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی براساس احکام جدید واریز میشود!؟
- هزینه طرح ترافیک تهران در سال ۱۴۰۵ اعلام شد +ساعت و تخفیفها
- ادامه ریزش قیمتهای طلا، دلار، طلای ۱۸ عیار، یورو و سکه امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵
- ابهامات اجرای متناسبسازی بازنشستگان تامین اجتماعی؛ چرا افزایش حقوقها کم بود!؟
- اعتراض به حذف کمک معیشتی و بیتوجهی به عائلهمندی، حق اولاد و مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی
- دلیل عدم پرداخت مبلغ حفظ قدرت خرید در سال ۱۴۰۵ به بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ پاسخ سازمان
- قیمت انواع نقره امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ (شمش، گرم و اونس)
- قیمت سکه پارسیان امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ در سوتهای مختلف +جدول
- ریزش قیمت دلار و دینار عراق امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵؛ ترون، ریپل، تون کوین و ارز دیجیتال چند؟ +جدول و جزئیات نوسان
- کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار، طلا و سکه امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ +جدول
احکام جدید بازنشستگان لشکری و نیروهای مسلح چه زمانی صادر میشود؟
با پرداخت علیالحساب متناسبسازی به حساب بازنشستگان لشگری، به نظر میرسد که تا صدور احکام فاصله داریم.

بازنشستگان لشگری در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم صدور احکام متناسبسازی انتقاد کردند؛ این بازنشستگان با بیان اینکه ماههاست یک میلیون تومان به عنوان علیالحساب متناسبسازی میگیریم، خواستار تهیه جداول و صدور احکام جدید برمبنای آنها شدند.
اعلام زمان و مبلغ شارژ حکمت کارت آذر ماه بازنشستگان لشکری
پیگیریهای ما از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و همچنین صندوق بازنشستگی لشگری نشان میدهد که تهیه جداول نهایی شده و به اتمام رسیده منتها صندوق در تلاش برای تامین اعتبار است؛ پس از اختصاص اعتبار مناسب، احکام حقوقی جدید بازنشستگان بر مبنای متناسبسازی صادر و بارگذاری خواهد شد.
در عین حال، زمان دقیق صدور احکام مشخص نیست؛ در صورتی که کار تا پایان آذر به سرانجام نرسد، این بازنشستگان بار دیگر علیالحساب دریافت خواهند کرد.
عمر و جوانی مارا به باد دادید بعدازعمری خدمت صادقانه باید شرمنده زن وبچمون باشیم خداوند شمارا ...
اینقدر این ماه اون ماه میکنند که بازنشسته نگون بخت اگر شانس بیاره زنده بمونه یاگرفتار این بیمارستان یا اون بیمارستان نشه شاید تعم همسانسازی حقوق بازنشستگان را بچشه بازم اگه تورم اجازه بده
سلام. جنابان توهین رو کسایی میکنند که با هزار ترفند اجرای یک قانون رو به تاخیر میاندازند و در عین حال ادعا میکنند که برای کم کردن. دغدغه های بازنشسته ها تلاش میکنند، به عبارتی به شعور اونها توهین میکنند. قانون اول سال تصویب شده ولی آذر ماه به نیمه رسیده و حضرات هنوز دارن بررسی میکنند !!! واین بررسی تا کی قراره طول بکشه خدا میدونه.؟؟؟ برداشت بنده از رفتار و گفتار و عمل نماینده ها تا دولت و همه مسعولین اینه که علاوه بر توهین ، نمیخان بازنشسته روز خوش داشته باشه و در واقع مشکلات اون ها رو جدی نمیگیرند و با این روند هیچ وقت هم نخواهند گرفت. ............
خیلی زحمت کشیدید خسته نباشید حالا اعتبار نبست جدول چه به درد میخوره خوب شما خوب 10کار مستمر اضافه کار خوبی گرفته اید برای ما اب نداشت ولی برای تو نون داشت
کجایند اینشتین فیثاغورث سراز خاک بر اورند مشکل متناسب سازی را حل کنند چطور میشه برای ورزش مربی از خارج میاورند اقتصاد دان هم وارد کنید تا این مشکل متناسب سازی را حل کنند 