- دستور ويژه پزشكيان براي پيگيري درمان ميرحسين موسوي
- وزیر کشور پاکستان به تهران میآید
- نامه سرگشاده حزب اصلاحطلب به پزشکیان: مباررزه با فساد، رفع محدودیتهای اینترنتی و گشایشهای سیاسی اولویت یابند
- حمله کیهان به دولت به اسم تعریف از پزشکیان: مذاکره بازی در زمین دشمن است!
- سخنگوی جبهه اصلاحات: جانفدایان را مصادره نکنیم
- پاکستان: اسلامآباد آماده ارائه پیشنهاد برای مذاکرات ایران و آمریکا است
- هاشمی طبا: برای مردم روشن است منظور رهبر انقلاب از تفرقهافکنان چه کسانی هستند
- پیشبینی دکتر ابراهیم متقی: ترامپ جنگ سوم علیه ایران را آغاز خواهد کرد
- برخی تریبون ها بلندگوی دشمن شده اند/ تجمعات شبانه را آفاتی جدی تهدید می کند
ویتکاف: مذکرات دور اول با ایران سازنده بود
تسنیم: استیو ویتکاف، نماینده رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه در خصوص مذاکرات با ایران گفت: اولین دیدار ما با ایرانیها مثبت و سازنده بود و در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا
میتوانیم وضعیت را از طریق دیپلماتیک و گفتگو حل کنیم.
وی افزود: راستی آزمایی برنامه (غنی سازی) ایران نقطه اساسی و کلیدی برای امکان دستیابی به توافق با ایرانیها خواهد بود.
ویتکاف همچنین مدعی شد: آمریکا بهدنبال محدودسازی غنیسازی ایران است، نه توقف کامل برنامه هستهای ایران.
دور نخست گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا 23 فروردین ماه با حضور سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان و استیو ویتکاف، نماینده آمریکا با میانجیگری کشور عمان در مسقط برگزار شد.
قرار است دور دوم این گفتگوها نیز شنبه 30 فروردین ماه در مسقط با میانجی گری عمان برگزار شود.
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
خدا قبول کنه، میریم برای دور دومچشم حسود سترکه
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.
