- غایبان بزرگ تمرینات پرسپولیس برای آمادهسازی کسب سهمیه آسیا
- روایت رئیس فدراسیون ووشو از حمله خواهران منصوریان؛ "دوران بزن دررو تمام شده است"
- گزینه اول نیمکت استقلال تغییر کرد
- قلعهنویی برای بازگشت به استقلال شرط گذاشت!
- آغاز نبرد نقلوانتقالاتی استقلال و پرسپولیس برای جذب مهاجم تیم ملی
- دنیس اکرت شاخص ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی شد!
- شیا رائل ویتست، بسکتبالیستِ آمریکایی استقلال مسلمان شد و با یک ایرانی ازدواج کرد (عکس)
- گزینه نهایی نیمکت استقلال تهران مشخص شد
- اوسمار تکلیف باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی را روشن کرد
ستایش گل محمدی از استقلال

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: حریف شایسته برد بود و تیمی نبودیم که برنده شویم یا مساوی کنیم.
به گزارش ایسنا، یحیی گلمحمدی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: در نیمه اول بد بودیم و استقلال شجاعانه بازی کرد. در نیمه دوم به خودمان آمدیم و به بازی مسلط بودیم اما در مجموع حریف شایسته برد بود و تیمی نبودیم که برنده شویم یا مساوی کنیم.
او ادامه داد: متاسفانه پهلوان و سلیمانی دیشب دچار مصدومیت شدند و کار را سخت کردند اما جایگزینها با کیفیت هستند. البته برای ما سخت است.
سرمربی فولاد همچنین گفت: نتیجه خوشایند ما نیست و قطعا ناراحتیم ولی از هواداران برای استقبال و حمایتشان تشکر میکنم. شرمنده آنها هستیم.
گلمحمدی در پایان گفت: تیم با بضاعتی نیستیم و نوپا هستیم و اینکه مصدوم هم بدهیم سخت است ولی چنین اتفاقاتی ممکن است برای هر تیمی بیفتد. تا نیمفصل چهار بازی مانده و تمرکزمان روی بازیهای باقی مانده است. باید سعی کنیم بهترین و بیشترین امتیازات را کسب کنیم و خودمان را در جدول تثبیت کنیم.